En alldeles underbar lähenhet och alldeles underbara vänner.

Efter ett underbart samtal men en underbar vän - Mellie - så har jag lovat att börja blogga igen. För mina älskade vänner där hemma, Mellie, Mlalin och Sajah!

Jag kan inte säga nog många gånger hur underbara ni är. Ni är världens bästa vänneR - glöm ALDRIG!

Idag har flyttlasset gått. Jag ligger just nu på mage på sängen och äter choklad och ser på allt STÖK runt om mig. Jag kan bara inte förstå hur alla dessa saker fick plats i min förra lilla, lilla skokartong. Men.. fin det hjärterum finns det stjärterum så att säga:P Tony var helt förundrad över hur mycket kläder och skor jag har.. haha. Men det är only love :)

I morgon kör jag ett dagpass på jobbet nnan jag och love planerar en tur till IKEA. Lägenheten ekar lite tomt.. hihi. Sedan ska det målas och fixas också. Gissa färg babes?

Sov gott och tack för en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhåhåh... jag gissar på rosa! (; Gissade jag rätt då?



Kul att du verkar kunna trivas i den nya lägenheten! (men mest skoj att du börjar skriva igen, hehe!).

2009-06-11 @ 20:16:08
URL: http://nosen.blogg.se/
Postat av: anna

vad kul att du har börjar bloga igen, me like, och kan det kanske vara så att du kommer att bo i en rosa lgh?!miss u!kram

2009-06-13 @ 18:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0