Välkommen September!


God Onsdag morgn, och välkommen september! (om än två dagar för sent..)
September, bar namnet på månaden får mig att längta efter tjocka strumpbyxor, varma klänningar (ÄNTLIGEN!), promenader i kall, klar luft och te och bok i soffan!

Å - September I love you! Hösten - Du är min favoritårstid!

Jag har haft en så härlig morgon. Började med en rask powerwalk i den dimmiga höstmorgonen (flashbacks till Älskade Älvsbyn och elljusspåret runt knuten, Takida i rosa ipoden och tidig, kylig morgon), sedan har jag druckit kaffe, kikat nyheter och togit en lång dusch. Hur ofta hinner man med en så härlig morgon på en vanlig onsdag? Idag hann jag då vi har sovis till kl 11. Me likes!
Fast nu ska jag snabba mig lite innan det är för sent ch jättebråttom. (:

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0