Taco-mys.

Älskade fredag!
Hela helgen ligger farmför.. å jag myser!
Värmeljus, tacos, soffa och chips är planerna för ikväll. Stefan är just och möter upp Viktor på t-centralen, han är här och hälsar på i helgen - så roligt, saknar ofta Viktor sedna jag flyttat - bästa, bästa killkompisen någonsin.
Som dessutom är mannen bakom mitt och Stefans möte och förhållande. Hihi. Kan jag annat än tycker vansinnigt mycket om honom ;)

Idag har jag hunnit genom både skola och jobb, så jag är aningen trött nu.. och hungrig.. och sugen på rosa godisar..
och en helt lugn helg!

Föressten - Lisa och Magda: Jag hittade ROLIGA foton på gammla datorn i går, funderar på att lägga upp dom här.. haha, jag börjar fnittra bara jag tänker på dom. Det bli defenitivt en inlägg om, hrm, lamm som inte smakar kofta ;D

Dessutom SAKNAR jag er till miljoners miljarder. Magda jag längtar ihjäl mig tills du kommer hit! Puss genom luften!


...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0