Softar Söndag


Mysig klänning, tights, tofs och kaffe i rosa mugg = jag just nu.

Det blev en fantastisk lördag igår, vi hade lång mysfrukost, sedan tog vi en tur till centrum och shoppade lite, S klippte sig och vi åt god fika/macka på Sandys.  (Lisa lärde mig älska deras kräftröra, den är MUMS).
Sedan hade vi trevlig kväll med musik, gamla bilder och minnen och umgicks i lägenheten. Vid halv tio åkte vi och mötte upp Sara och Fredrik med company i Hornstull på mysigt litet hak. Viktor och Stefan drack en "parfymdrink" (haha) och jag och Sara hade såå trevlig. Underbara Sara, HUR ska jag stå ut då du åker iväg?

I morse var killarna lite lätt "dagen efter", men jag är lika pigg som alltid!
Nu sitter jag och gosar i soffan med bok, ("Frälsaren" av Jo Nesbo), nyaste nummret av cosmopolitan, bra musik (Dolly Parton) och kaffe.
Mina favvokillar åkte in för att kolla på båten där Viktor jobbar, men jag kände för att köra softar-söndag så jag stannade hemma.
Har oljat in köksbordet, städat badrummet och städat upp lite också, lite nytta måste jag ju göra.

Ha en softarsöndag du med, njut av en fika eller ta en härlig prommis.




Kommentarer
Postat av: anna

låter mysigt!själv har jag varit i ky, tagit prommis i det vackra vädret och stortsädat(går ju gansk fort på 20 kvm)ha det fint gumman!kramis

2008-09-07 @ 17:16:29
Postat av: Sara

Tack gumman! Det värmer verkligen. Men jag kämpar, det ska bli bättre snart!

Kramar!!!

2008-09-08 @ 13:26:18
URL: http://sluteye.blogg.se/
Postat av: sara

JAa, det tycker jag att vi ska göra! :D

Vad roligt!! Sköt om dig vännen!!:)

KRAAAM!

2008-09-13 @ 17:33:54
URL: http://sluteye.blogg.se/
Postat av: bitte

ha en trevlig kväll

2008-09-24 @ 18:39:35
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0