Till er.


Lisa, Malin, Tette, Sara, Sarah, Magdalena, Mellie, Viktor, Erika;  Jag SAKNAR er! Så mycket! FÖRLÅT om jag är usel på att höra av mig. Det är inte det att jag glömt er, absolut inte! Hoppas ni förstår det. Ni känner ju mig.. telefoner och jag är inte bästa vänner direkt..
Jag tänker på er alla, varje dag, flera gånger om!

Jag och Stefsn låg och pratade härom natten, och då sa jag det att jag är nog den så tänker mest på mina vänner.. hela tiden. Om jag skulle skicka ett sms varje gång skulle de förstå, men jag hoppas det vet att jag tänker på dom hela tiden ändå. För jag ÄR inte en så person som ringer varje dag osv.. Jag mailar hellre (: Då kan jag svara då jag har tid... med hela mitt hjärta.

Jag är hos er i mina tankar, och nu då jag kommer hem ska vi umgås, prommenera, prata, har mysgat och bara NJUTA av tiden tillsammans. Underbara vänner; tack att ni finns!

/Katarina





En underbar midsommar i min (m&p:s) sommarstuga i Junsele


Samma härliga kväll. Som vi sjöng! Jag var så hes dagen efter!

Älskade tjejor! Vi tre = BUSIGASTE!


Så kul bild! Sarah och Mlalin. Ses nästa vecka <3


Sara-bästa-bästa-gumman-vännen-syster-b2-snurkel-busis-4-ever-you-and-me


Sara och Kattis = varandras religion ;)



Kommentarer
Postat av: Mellie

Heeej! (: Har du lov vecka 44 eller?

Självklart Måste vi ses! Så jädrans länge sedan nu!

Så glad att du tänker på mig. Jag är sååå kass på att höra av mig, ska bättra mig.



Kramar!

2008-10-16 @ 18:36:29
URL: http://nosen.blogg.se/
Postat av: Sara

wiiiie XD Katarina!:D

Vi ses imorrn gumman! Fy vad kul att träffa dig igen! massor länge sedan ><

2008-10-26 @ 19:54:03
URL: http://sluteye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0