Morgonstund har guld i mun


Go morgon!
Från en frusen tjej  soffan, med morgon-tv och kaffemugg i högsta hugg.
Jag ÄLSKAR mornar! Kliver upp tidigt även om jag har sovmorgon bara för att få njuta av att se det ljusna utanför, dricka gott kaffe och mysa i soffan.
Jobbar hellre kvällspass än dagspass på jobbet, just därför. Jag är en  morgonpigg tjej som får dubbelt så mycket uträttat på morgonen än kvällen..

Efter en FRUKTANSVÄRD period i mitt liv tror jag att jag börjar se ljuset i tunneln.. Ingen mer stress tack, ingen mer gråt i halsen och ingen mer press. Ingen mer migrän. Snälla?

Dagen på skolan igår var den bästa hitils. Jag kände att JAG VAR DÄR. Inte flera timmar fram i mina tankar, i planer på hur jag ska hinna till jobbet, hur jag ska hinna fixa ditt och datt, hur jag ska hinna sova. 
Nä fy tusan, nu ska jag bara vara GLAD och PIGG och njuta av denhär VACKRA oktoberdagen. 

Nästa vecka åker jag hem till pappa, mamma och SYSTRARNA! Jag längtar så. Nästan två veckor ska jag vara hemma, hur härligt som hellst.  

Tack för en underbar dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0