Tankar.


Oj. Ledsen alla vänner för dåålig uppdatering!
Veckan har varit lite turbulent om man säger så.. Mycket i tankarna och desto mindre ork..
Förra helgen var nog allt för underbar. Hemlängtan och viktiga beslut har präglat min vecka.

Fast en hel del bra saker har såklart också hänt; LISA HAR KOMMIT HEM IGEN!
Den är svårslagen! (: Vi hade en mys-mys dejt på café 60 häromkvällen och jag bara kände hur mycke tjag saknat henne varje dag hon varit borta. Och bäst av allt; Nu har vi HELA sommaren att umgår.
Jag blir varm i magen av glädje då jag tänker på det! Det kommer få mig att kunna radera en hel del av veckan jobbiga tankar..

Och i morgon kommer mamma och pappa! Ska bli så roligt. Dessutom kommer de med mitt ROSA flyttlass.
Det känns bra! I helgen flyttar jag in i min lägenhet. Ska bli så skönt.

Och ikväll är det fredagkväll, veckan bästa kväll. Jag och Lisa ska mötas upp efter jobbet och vad som händer sedan har vi inte riktigt bestämt. Men det kommer bli nått bra,
det blir det alltid då men är med världens bästa vän!


,,,,,,,,,,,,


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0