Mystimme.


Nu ska jag och Sara strax äta middag, hemmagjord pizza med mozarella, spenat, färska champinjoner och skinka + loka päron. Mums.
Samtidigt kikar jag på "Lyxfällan" och packar inför hemresan i morgon. Ska bli så skönt att komma hem!
Inte för att det kommer bli den slappaste helgen precis, på lördag är den 60-års fest för S pappa, ska bli supertrevligt!

Träffa alla undrbara små barn, S är ju morbror till de sötaste små-flickorna i världen.
Lyx att som han vara sladdis, då kan brorsorna skaffa barn, och vi kan hälsa på då vi vill!
Dessutom älskar jag att vara hemma hos S föräldrar och med hans släkt i deras stora hus på landet. Med lite fest och god mat blir det helt perfekt.

Men det är ju egentligen inte anledningen till att jag äker hem. Nej. Jag måste packa! För nästa helg kommer snälla mamma och pappa med flyttlasset från Härnösand hit till mig och min nya lilla lägnhet i Täby.
Kommer bli jobbigt att packa, men oj så roligt nästa vecka då jag får fixa allt och äntligen bo och leva med alla mina rosa saker igen!

Att jag nu i helgen får vakna brevid S i stora dubbelsängen, träffa alla jag älskar mest (jag ska luncha med m&p på lördag), det är bara bous och lycka!

Å, jag blir varm i hjärtat av längtan!

Tack för att jag får ha en så underbar familj & extrafamilj <3


......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0