Guldkorn.

Mysiga fredag.
Jag är hemma i Härnösand, I Love it!

Vi har myst sedan onsdagkväll då jag kom hem, hälsat på familj och vänner.
Träffas underbara små-tjejerna, dom växer så det knakar!
Just nu sitter jag, Stefan och Thomas och njuter kvällen med levande ljus, godis och film.
Jag har laddat min ipod med massa Metallica och annat bra, snart kommer också Viktor förbi en sväng.

Måste bara berätta om mitt fynd jag gjorde igår!
Stefans mamma skulle vara med och anordna en loppmarknad i Ärlandsbor idag, och jag fick mig en lyxig förhandstitt. ;P
I alla fall, jag är ju en riktig inredningstjej (därav planerna på inredningarkitekt), som alla som känner mig tillräckligt väl vet, och älskar att hitta snygga, personliga inredningsdealjer till mina ständigt pågående inredningsprojekt!

Och igår hittade jag den! Guldspegeln som jag så länge velat ha! Mot allt mitt rosa, vita och svarta så passar det perfekt med lite snygga guld-detaljer och lyxigt avbrytande romantik.
Jo jag vet att rosa är rätt romantiskt, men jag har ändå inte den romantiska stylen. Mer enkla rena former och knallrosa detaljer.
Hur som hellst, jag är sjukt nöjd med min spegel, perfekt storlek och guldfärg, och för endast 50 pengar!
Vad kan man kalla det, om inte FYND?
Man ska inte nedvärdera loppisar, man kan hitta de riktiga guldkornen där!

Nu ska jag prata lite med grabbarna här!
I morgon bär det av mot Sollefteå och 50-års fest för mamma!

Sov gott, kram älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0