En sjuk ung dam.

Fy sjutton.
Jag har varit så sjuk.
På lördag morgon vaknade jag och kunde inte säga ett pip!
Hela rösten var bara BORTA. Öronen värkte och jag hade feber..
Men värst var verkligen rösten. Usch.
Och jag som skulle flytta. Mam och pap är i bilen påväg ner till Stockholm med mitt flyttlass och jag vill hels bara stanna i sängen och dö litegrann..
Men men, inget att göra just då.
Jag kan bara säga en sak, även om det var väldigt ansträngande och bitvis skitjobbigt, så; Gud vad underbart att ha en egen rosa lägenhet!
Min egen lilla lya är helt perfekt! Ok, allt är verkligen låångt ifrån klart, men jag trivs som fisken i vattnet redan.

I morgon kväll ska jag och Lisa ha en fixarkväll, sätta upp hyllor och lite sånna trevliga handyman saker.
Men hey, har man ingen handyman på plats  så får man klara sig själv!
Handywomen - Yes I am.
Och med lite vin och trevlighter är det bäddat för underbar girlpower kväll.

Lisa - Jag är så GLAD att du äntligen är hemma igen!

Jag ska ladda in lite bilder i datorn, så ska ni få se på roligheter från i fredags sedan. 
 
Hur som hellst, jag har varit sjuk hela veckan och legat hemma som en stum tjej. Nu är febern borta och rösten tillbaks, om jag bara pratar max en min åt gången vill säga!


........

Kommentarer
Postat av: lovisa

lät inte så bra..krya på dig :)

2008-05-29 @ 16:46:36
URL: http://lovisamelin.blogg.se
Postat av: Pokie

OOOH, kommer du? :D är du hemma nästa freedag? :D

yeeey yeey yeey. ^^
hör dig för hos sophia eller kim om festligheter. tror dom har koll.

krya på dig nu gumman så ses vi snart!

PUSS & kjaaam!

2008-05-29 @ 20:48:10
URL: http://pokie.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0