Onsdag.

Onsdag morgon.
Höll knappt på att få huvudet från kudden i morse..
Tog det därför också extra långsamt upp med tanke på vad som hände för exakt en vecka sedan..
Jag svimmade i duschen och slog huvudet i badkarskanten och missade jobbet...
Sjukt. Dumma, dumma mitt låga, låga blodtryck.

Nu sitter jag  på jobbet  och fixar mail och dricker morgonens första kaffe.
Solen strååålar ute och Danne har fått välja radiokanal och de spelar är Guns n Roses. Underbart!

Ikväll är det premiär-dax med jobbet, ingen aning om vad det blir, men säkert roligt. Festligheter tackar jag aldrig nej till (:

Kläder: Viid, vippig förklädesklänning i typ ljust jeanstyp med söta fickor , svart tunn basictopp, svarta strumpbyxor, mörkbrun ögonskugg, blekrosa läppglans, platta mockastövlarna med höga skaft. (Kände att mina fötter tagit lite stryk av att springa i höga klackar alla dagar så idag blev det "kurering").

Ha en underbar dag allihopa.
Kraaam hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0