Måndag morning

Hej hej.

Måndag och kickstart på ny vecka.
Helgen var FAB.
(lalalalalalaa)

Tänk, på onsdag åker jag äntligen hem!
17.30 lyfter mitt flyg från Arlanda, jag LÄNGTAR!

Idag är det svenska favoriter i högtalarna,

Vänskap i hjärtat efter världens vackraste mail från världens underbaraste Mlalin som fick starta min dag..
  Mlalin har räddat min dag, du är guld gumman.

Kläder: Hängsel-Jeansklänning med puffig kjol, HM trend, svart basic topp, svarta högklackade stövlarna och gråa mönsterstickade knästrumpor.
Håret i uppsättning med klämma och ljusrosa läppar.

En liten helg uppdate:
Fredag, öl med Danne och Fia efter jobbet som ledde vidare till lite olika trevliga krogar. Dock ett litet missöde då min mobil vägrade ha mottaging, sorry J!
Lördag: Melodifestivalen och lite krogen.
Söndag: MYSDAG hela dagen, på kvällen kom underbara Micke från gamla klassen i Sollefteå och vi lagade färsk tortellini med vitlösfräst parma, champinjoner och hallomiost. Jammi.

Nu ska jag jobba. Miss you all.
Mlalin: Du är VÄNSKAP, du är GULD.

Kraam hela daan!


Kommentarer
Postat av: Pokie

Jag skickar kärlek och lycka till dig gumman!

2008-03-17 @ 12:42:38
URL: http://pokie.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0