Ost och skinka med massa kärlek.

I morse klockan sex åkte men älskade.
Jag klev upp med honom halv sex, gjorde några mackor till honom medans han duschade och fixade håret, så han inte skulle svälta ihjäl ju.. Hans favoritbröd med ost, skinka och en massa kärlek <3

Efter att S åkt kröp jag ner i sängen igen och sov någon timme till.
Nu sitter jag på jobbet med en färsk baguette och kaffe, härlig fredagsstämning till tusen här på kontoret idag.

Jag hoppas på en lugn helg. Ska nog möta Lisa idag, eller så satsar jag på film och pizza i soffan hemma, en riiktig softis-kväll.  Är så sjukt trött. Så jag kan ju like gärna sitta hemma och sörja att jag återigen måste vara 50 mil från min babe.

Hå, min iPod har gått sönder. Knappsatsen går inte att använda. Måste gå in och felanmäla den också. Det är TUNGT att leva utan min käraste ägodel, min rosa iPod.

Åh, en riktigt härlig dance-kanal på radion, hits efter hits! Jag vill dansa.!
Fredag: HÄR KOMMER JAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0