Morgonstund har (inte) guld i mun.

Morning.
Herregu, i morse då klockan ringde orkade jag knappt lyfta min arm för att stänga av den.
Jag var HELT övertygad om att jag hade ställt klockan fel och den var typ tre mitt i natta.
Men nej. Den var SJU! Vilket dessutom innebar att jag redan snozat en gång i sömnen.
Ops! 25 härliga minuter att duscha, välja kläder och sminka mig, + ta mig till tåget.
Fy, jag hatar  stressiga mornar.
En gräslig träningsverk gör inte saken bättre heller..
Körde ett hårt hemma-pass igårkväll, mage, rygg, armar, ben.  Behövligt kände jag, efter olyckan med min tå (jag råkade bryta den häromveckan då jag dansade med Viktor), så har det inte direkt varig aktuellt med mina powerwalks och löprundor.

Hur som hellst, nu sitter jag på jobbet med kaffe och färsk macka, hann INTE äta frukost hemma idag..

Ha en loveli dag, I MORGON ÅKER JAG HEM TILL MINA ÄLSKLINGAR!



En bild på en trött och superlöjlig Nina. Förra veckan då jag och S rest  i massor av timmar.. Så känner jag mig idag också! Tokig (:

.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0