Måndag - en lycklig tjej.


Min friska tid blev kortvarig.
Torsdag kväll var jag febrig och sjuk igen.
Helgen har därmed spenderats mestadels i sängen eller i iskall dusch.
Är så less på feber och hosta nu.

Men en hel del trevligt har ändå hänt: På torsdag kom Viktor på en snabb övernattning och vi han mysa en stunde över lite god mat och uppdatera varandra på livet. 
Viktor, varje gång vi ses så minns jag varför du är min absolut bästa kill-kompis. Du ÄR bäst!

På fredag kväll trotsade jag min feber en stund och hade en underbar sushi-middag på en uteservering vid Fridhemsplan med Lisa. MYS. 

Lördag & söndag spenderades enbart i sängen. 

Men nu är det måndag och jag har varken tid eller lust att vara sjuk mer. Så just nu sitter jag på mitt älskade jobb igen, och trotsar min hesa röst. 
Veckan kommer bli kort eftersom det är röd dag på fredag och jag åker hem till Härnösand. Underbart!

Å, jag är så lycklig idag, hela jag vill bara hoppa och sjunga.
Tyvärr går det int eftersom jag inte har någon röst att sjunga med, men men, jag sjunger i hjärtat!



Kram hela dan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0