En sallad.


Lunch!
Är så hungrig, han bara med en banan till frukost idag.
S ringde och väckte mig tio i sju då han åkte till jobbet. Tur! Annars vet jag inte hur det hade gått.. Så vansinnigt trött.
Jag som annars inte brukar ha problem med att kliva upp. Men både igår och idag har det varit näst intill omöjlig.

Men jag blev glad av att höra S röst och piggnade till på en gång.

Nu är det snart dax för lunch, jag är så himla sugen på min favoritsallad från Panini. Parma, mozzarella, fullkornspasta och gräslökdressing. Den är ljuvlig.
Han varit duktig och haft med mig lunch varje dag i två veckor nu, men hann bara inte fixa igår.
Packningen tog tid, samitdigt som jag städade, åt middag, pratade med Malin och Stefan, tränade osv.

Nu svälter jag snart ihjäl här - låt tiden går foort till 12!


.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0