Early Morning.

God morgon måndag!
Regn, grått och sista dagen i juni. Helt sick... Vart tog juni vägen?
Men vecka bjuder på en hel del trevligheter; Ikväll kommer mam, pap och två älskade sis, Teresa och Rebecca. <3
Cecilia stannar hemma med vovven, sommarjobb och huset. :P
Sedan på torsdag eller fredag kommer min älskade sötsak, jag LÄNGTAR!

Fy, detta låter löjligt, men jag har sovit så dåligt inatt. För jag var rädd... Innan jag skulle somna hörde jag konstiga skrapande ljud utanför mina fönster. Då jag bor på understa våningen stelnar jag till ohc lyssnar intensivt. Men ingenting mer hörs. Så jagf slappna av. Så pang! En högt ljud hörs igen och det låter som om någonting är i min lägenhet, i väggen och under sängen.. ( ja, urbarnsligt, jag veet). Men jag  ligger där under mitt täcke och skakar.. Vågar inte röra mig. Dessutom håller jag på kissa på mig men vågar bara inte hoppa ut sängen, utan gömmer mig under täcket. Tillslut somnar jag, men har vaknar ett antal gånge runder natten... Så fånigt! Men i morse då det var ljust verkade allt så himla töntigt och jag bara klev rakt upp och in i duchen.. Hihi.

Kraaaaaam lovelies!


...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0