Bikini-ångest.

Just nu jag dricker te och myser på jobbet. Fredags-feelingen är på topp och solen strålar ute. Härligt!
Hoppas det  håller i sig under helgen, jag är så sugen på att bara ligga på en filt i gräset och läsa och lapa sol hela helgen lång. Iklädd bikini och solbrillor. Att bero på bikini. Jag ska glida förbi Åhlens efter jobbet och prova en riktigt snygg bikini jag såg för ett tag sedan. Viktigt, hihi.
Fast egentligen ger bikini mest mig en massa ångest.. Det är verkligen att blotta sig själv och sin kropp till tusen. Och det är inte min melodi precis.. Men ute på gården eller vid en enslig skogssjö eller avskild klippa vid havet går det bra.

Efter det ska jag raka vägen hem och dyka i soffan och mysmunderingen, gårdagens planer som skrotades för en trevlig kväll med Danne och Jaqueline. Det var det absolut värt, men nu är jag himla slut i kroppen. Det känns att sömnen halkat efter hela veckan.. Skärpning Nina!

...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0