Vilse på en onsdag


Godmorgon världen!
Hihi, idag började jag dagen med att gå vilse.. Men jag fick mig en mysig morgonpromenad iallafall om man ska se saken från den ljusa sidan. Hihi.
Lite trött och virrig som jag kan vara ibland på morgonen gick jag ÅT FEL HÅLL då jag tänkte skippa tunnelbanan och istället gå från Tekniska högskolan till  kontoret på Sveavägen.  Ojoj, typiskt mig. Vips så var jag lite lost i smeten av gator och bilar och människor. Men hittade tillbaks till en tunnelbanestation, slank med nästa tåg och kom till jobbet tillslut.

Alla på jobbet fick sig ett gott skratt i alla fall. Men jag kan ju alltid skylla på att jag bara bott i stan någon månag och Stockholm är STORT jämfört med Härnösand, eller för att inte tala om Älvsbyn. Hihi.


....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0