Playsuit.



Playsuits är ju just nu ett väldigt ombloggat plagg. Finns i massor av modeller, matreal och färger.
Själv har jag lite svårt att se att det kommer bli ett hett plagg för mig.
Kanske en het sommardag eller med heels och kavaj på fest, men, nja.. Jag tror ändå klänning och kjol kommer före på min lista.
Jag har ju väldigt svårt för shorts också, jag hade ett par väldigt fina vintrigare; tjocka & rutiga med rosett på som var snygga med tjocks sturmpbyxor under (vilket jag tror många kommer köra med under playsuiten under hösten), men det var liksom inte min grej. Jag gav dom till min syster. Samma sak gäller de söta jeansshortsen med läcker, hög midja. Underbara på anda, jag vantrivs i dom..

Dock måste jag erkänna att jag blev lite kär i denna playsuit från topshop, rosetten i midjan och den axelbandslösa överdelen var väldigt "Ninna". Kanske blir det en beställning ändå, men jag vet inte riktigt...

Bild: Topshop.com

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0