På g: hamburgare.

Det vankas hamburgare på jobbet.
Alla har tagit med en ingridiens var och vips; En härlig hamburgerbuffé!






Chefen grillar burgare! (:


Jag är så himla tacksam att jag kom till denna underbara arbetsplats! Hade det inte varit för detta jobb hade jag nog inte alls trivts lika bra i STHLM som jag gör. Att ha underbara kollegor som även är mina vänner är så viktigt! Att mötas av deras leenden varje dag och skratta och umgås med dom är fab, och då jobbet tar upp så stor del av dagarna och ja, hela livet, är det otroligt viktigt att man trivs! Och om man trivs presterar man bättre och mår bättre i själen = blir mer tillfreds med sig själv . Då  får  man även ut mer av den viktigta tiden med vänner och familj, är gladare och lyckligare och har mer ork att möta eventuella problem och jobbiga saker.

Hoppas ni alla tänker på det, se till att ni trivs på ert jobb, det är alla värda <3

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0