Fokusera på det bra.

Dagen igår var hemsk.
Min mage värkte från morgon till kväll, så vansinnigt ont! S kom och mötte upp mig utanför jobbet efter att jag slutat och fy sjutton, jag kunde knappt stå på benen kändes det som.. ONT.
Så det blev en snabb sväng till Hemköp där vi inhandlade tacos-ingredienser sedan raka spåret hem.
Egentligen hade vi en träff med vår underbara vän Viktor inbokad, men jag som annars inte vill ge upp en sånt roligt möte i onödan kände att jag helt enkelt inte skulle orka med eller över huvud taget vara social.
S tänkte först åka och träffa Viktor själv, men klände sedan att det inte hans med.
Så det blev en helkväll i soffan med tacos och film. Mysigt och jag njuter av varje sekund S är här.
Frammåt kvällen blev det HEMSKT och jag ville bara gråta för jag hade så ont i magen...

Önskar att jag inte hade min hemska mage som gör så ont så ofta.. Men jag vet att jag aldrig ska klaga, det kunde varit MYCKET värre, och det är bättre att fokusera på allt BRA i livet.

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0