En ledig månad.


För en minut sedan fick jag SEMESTER! Heelt underbart!
Om ca en och en halv timme bär det av hemmåt mot Härnösand. Känns så skönt och jag har sett sååå fram emot att få komma hem och känna sommaren på RIKTIGT. Lite konstigt, men jag förstår inte att det är sommar då jag är här..
Behöver nog den norrländska naturen och lugnet för att förstå det. Det är ju så väldigt mycket vackrare hemma på sommaren än vad de tär här (faktiskt).

Nu njuter vi ett glas vitt och firar semester här, men strax ska jag gå och köpa härliga tidningar och hinna med en snabb middag på McD innan jag åker.
Oj, jag höll på att glömma: Hämta min roooosa resväska och köpa godis också, jag ska fira semester!


....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0