Monday Morning.


Måndag morgon ja. Haft konstiga drömmar hela natten, vaknade och hade gråtit i sömnen i natt igen. Hu, jag tycker inte alls om då jag gör det..

Men! Nu dag = Nya tag!

Om en stund ska jag ge mig ut på en liten prommis, har förberett mig med S fotbolls-mys-byxor (nr 13 har han, vi får se om det går bra ändå ) och svart Tiger-hoodie. Håret i en liten rufsig tofs.
Stefan och jag fyllde min absolut käraste ägodel, min rosa iPod, men massa ny musik igår så det kommer bli en toppenrunda! En tjej som mig som bara har musiken i kroppen kan göra precis VAD som hellst bara lite bra musik finns att tillgå.

Sedan ska jag möta upp mammsen på stan så ska vi luncha ihop, mamma + dotter = Bäst!

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: joel

oj, det lät inte så kul, kommer du inte ihåg vad du drömde?

2008-01-21 @ 09:06:55
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0