Tisdag.

En liten update

Grått väder, men inte kallt. Nu är det mörkt, booring!

Jobbet gick superduper-nice idag, under sista timmen såg jag två kändisar på jobbet: Adam Tensta och Martin Svenson(yeah yeah, wow wow), vilket jobb va? hihihi

Skattade som vanligt massor idag med men jobbade hårt.

Lunch: Purjolöksoppa och färsk fralla från café Perlan på en liten tvärgata til Sveavägen där ju kontoret ligger.

Kläder: Rosa Organic Cotton klänning, svarta strumpbyxor, svarta mocka stövletterna med bred snörning och fina halsbandet med stor silverkula.


Nu är jag pömsig och ska krypa ner i sängen med världens bästa bok just nu: Midvinterblod av Mons Kallentoft. Rekomenderas stark, särskilt som förlaget jag jobbar på är det som lanserat den just och du som åker tunnelbana eller bor nära en pocktshop har säkert sett all reklam!

Jag är så glad!(och trött)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0