Massvis av uppdates.


Precis. Så mycket ha hänt de senaste veckorna.

Just nu: Jag är nybliven sambo med bästa,bästa vännen Sara i en mysig två:a i Hägersten i Stockholm.

Jag har jobbat min fösta vecka på Företagslitteratur och stormstrivs med de underbara människorna där. Glada, målinriktade ur-söta tjejer och killar , ett härligt, tight, företag med ca 15 medarbetare.
De har verkligen gjort min första vecka som stockholms-tjej till ett underbart minne och en super-start.

Finns en massa sång-grejjor på g och jag njuter varje morgon då jag traskar till t-banan och tänker på att jag ÄNTLIGEN tog tag i mina planer och flyttade.

Helgen har varit super med två intensiva utekvällar av väldigt olika slag.
I fredags började det med fredagsöl/vin på jobbet som sedan utveckalde sig till en utekväll med öl och massa trevligt.
Så himla kul och det gav mig verkligen en underbar försdag fredag i Stockholm.

Igår blev det först hemma-hos fest hos söta tjejen Kornelia.
Jag och Sara snabfixade oss och drack varsin hemmagjord rabarber-drink efter det att hon slutat jobba och så stack vi i all hast.
Efter för-festen som innebar ett enda långt handskakande och hälsande på nya mäniskor bar det av till ett STORT sälle vi Slussen med massa olika musik, hysteriskt mycket folk och band och dans. Skojigt!
Drog mig ändå hemmåt  vid ett-halv två då jag var grymt trött, med saris stannade kvar och skakade rumpa några timmar till :)

Idag har jag myst med låång frukost och DN, nu ska jag försöka mig på att fixa mina naglar och packa upp det sista av mina flyttväskor samtidigt som jag lyssnar på Leona Lewis.

Mys mys.

Åh, jag TRIVS! Det är en stor, varm lycklig känsla i hela mig just nu, och jag bra hoppas att den vill stanna kvar :)

Puss puss puss!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas du får en bra söndag! :). Svara gärna på dom 5 frågorna i min blogg! Du har även chansen att bli "Veckans Kommenterare" då, : ).

2008-02-03 @ 14:33:12
URL: http://higher.blogg.se
Postat av: anna

men , ha du gått och blivit sthlmare, vilken överraskning! vad kul!!lycka till där nere i varma södern!!puss från ett vintervackert umeå

2008-02-03 @ 19:29:24
Postat av: lisa

hej hoj!!! vad bra att du trivs!! kram på dig!!

2008-02-03 @ 20:11:29
Postat av: Magdalena

Allt verkar flyta på bra! Vad härligt:-D Kramar i massor!

2008-02-03 @ 21:26:23
Postat av: Pokie

oh, det låter underbart gumman ^^

hoppas stockholm är bäst

2008-02-04 @ 00:09:18
URL: http://pokie.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0