Bomull i mig.

Hjälp. Det är VÄLDGT länge sedan jag skrev nu.
Men jag har bara inte haft ro att säta mig vid datorn och skriva under min under-dunder-super-bara ledighet. Det har varit perfekt! Fem veckor var jag hemma.
Fem veckor av familj, vänner, dans och fest i sommarnatten, segling, piteå, bra böcker, lStefan, Mlaalin, Tette, ligga i gräset, fika, grilla, storsjöyran, härnösands stadsfest, födelsedagskalas, hav, surströmming, släkt, bil med nervevade rutor och musik, åka cheva, båt, fiskmåsar, klippor, sjö, kossor, systrar, skratt och LYCKA LYCKA LYCKLG! 



Allt har sid tid. Det finns en tid för allt som sker under himlen.

Nu är jag tillbaks i stockholm, men alla vackra minnen har jag sparat  som praliner i silkigt papper, på en speciell plats i mitt hjärta. När jag känner mig ledsen eller längtar hem tar jag bara fram en, plockar av papperet och minns allt underbart. Och det bästa är att mina praliner tar aldrig slut, nej de är eviga.

Och jag älskar er, alla vackra minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0