Underbara Lördag.

Som sagt har Malin varit här hela helgen. Har varti väldigt, väldigt mysigt/trevligt/roligt/perfekt!
Vi har myst och pratat massor, shoppat, ätit, fikat, PARTAT och haft det SUPER helt enkelt.
Tänk att man kan ha en så underbar vän! Riktiga vänner värderar jag högst.

Nu har jag nyss vinkat av henne vid tåget, och det känns så tomt! Men jag kikar på bilder från helgen och strax ska jag och S fika och se film. Jag saknar Malin, men vet att vi SNART ses igen.
Ha en härlig söndagkväll!


Mailn och jag före discogolvet. Malin hade shoppat SÅ fina strumpbyxor till oss, grönt och rosa, våra alldeles egna favoritfärger! Sedan bliv det musik och dans på ett BRA uteställe!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0