Strålande Lördag.


Bjuder på en "arkivbild" av mig och Stefan. Bara för att jag längtar extra mycket efter honom
just idag. Vi har nämligen två år denna vecka. Hihi, vi har inte en egen dag, vi har en vecka, Extra mycket att fira!



God Förmiddag. Ute strålar solen och jag är på BRA humör!
I perfekt form för en fixar-dag, på schemat står betsa bokhyllan, städa garderoben, fixa med mängder av foton som ligger på olika minnerskort, olika datorer och usb-minnen.. Måste få ordning!
Dessutom tänker jag hinna med lite läsa i soffan, promenad och dessutom handarbete och pyssel i form av att göra smycken. Denna "last" kommer jag aldrig bli av med efter kursen i att göra smycken i Älvsyn. Tog en sväng in på Åhlens för att köpa en ny almanacka igår, MEN, det enda som kom med hem var pärlor, snygga lås och berlocker.. Haha, Nina i ett nötskal! Men, det hade faktiskt 30% på alla pärlor och panduroprodukter. Tips tips till alla er som älskar pärlor.

Då jag är stressad, ledsen eller bara rastlös så kommer alltid allt mitt pyssel fram.. Hobbyfärger, pärlor, foton, tyger, ja you name it!
Jag har aldrig pysslat så mycket som under den perioden jag hade problem med ätandet.. Gu, en kväll tvingade jag med mig mamma till Konsum och köpa många paket bitsocket, lim och nonstopp. Sedan satt jag hela helgen och byggde ett enormt "bitsocker-slott".  Terapi kallas det visst..

Nä, jag får ingenting gjort om jag sitter här och häger ;)

Ha en FAB lördag! Ät en extra bit choklad eller ta på er den finaste klänningen och NJUT av ledigheten och denna sensommardag.

Kommentarer
Postat av: anna

ja visst är det mysigt med pyssel!själv satt jag en stund med min last sen älvsbyn- decopage!blev faktiskt ganska bra resultat, ha en bra helg du oxå. härligt med skönt väder.här i ume hällregnar det

2008-08-30 @ 13:40:57
Postat av: Katarina

Åh, decopage! Det är ju så roligt. Jag har också gjort en del sedan Älvsbyn. Hur trivs du i Umeå gumman? Saknar dig! Kram!

2008-08-30 @ 17:03:35
URL: http://leifsdotters.blogg.se/
Postat av: Katarina

Åh, decopage! Det är ju så roligt. Jag har också gjort en del sedan Älvsbyn. Hur trivs du i Umeå gumman? Saknar dig! Kram!

2008-08-30 @ 17:05:00
URL: http://leifsdotters.blogg.se/
Postat av: Katarina

Åh, decopage! Det är ju så roligt. Jag har också gjort en del sedan Älvsbyn. Hur trivs du i Umeå gumman? Saknar dig! Kram!

2008-08-30 @ 17:05:26
URL: http://leifsdotters.blogg.se/
Postat av: anna

detsamma vännen!jo jag trivs toppenbra i ume! märks speciellt efter en hel sommar nere i skåne, det var så himla skönt att komma hem förra veckan, har så mkt kul nu hela hösten, vi får se till att ha nån älvsbyreunionsnart(iaf vi som bodde ihop och lisa)det vore så kul!kramar

2008-08-31 @ 10:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0