Sköna Söndag!



Bjuder på en vimmelbild från sommarens Storsjöyra i Östersund. Supertrevliga tjejer och killar,
brunhåriga flicken till höger heter också Katarina ;)


Godagens.
Söndag, sol och kyligt ute. Perfekt söndag. Dessutom kommer ÄNTLIGEN Stefan hem i eftermiddag. Å, det är bra att få längta efter varandra ibland, men nu får det vara färdiglängtat!
Just nu dansar jag runt till The Voice - Top 20 på tv och har just tagit på mig en mysigt rosa söndagsoutfit. Dessutom har jag fixat i ordning bokhyllan helt nu, jag är NÖJD. Bild kommer!

Idag måste jag jobba lite hemmifrån (fast det är söndag!), städa klart i allt stök och desstuom hinna med att se "Kalla Fakta" klockan 19.20 ikväll, ska bli intressant, känner jag mig själv rätt kommer jag nog fälla en och annan tår..
Men viktigast av allt är att jag ska mysa med Stefan och bara "känna lugnet", planerar GOD middag, kött, klyftpotatis, beasås och sallad + promenad i höstluften.

NJUT söndagen allihopa, den är till bara för oss och för att vila. I morgon är det vardag och fullt upp igen, så prata lite extra med varandra idag, krama de du gillar eller ring om du är för långt ifrån för att kramas. Som jag är.. Mamma och pappa - jag saknar er!

....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0