Måndag.

God morgon måndag!
S har kilat till jobbet och jag sitter en myser en liten stund till med frukost och morgon-tv.
Grått väder utanför mitt fönster, inte mig emot. Mysigare att jobba då.

Tack och lov säger jag bara för mitt nya, mobila bredband. Så underbart. Äntligen kan jag surfa, blogga, kika nyheter även från min lägenhet. Hihi. Från min nya rooosa dator.

Den här veckan bjuder på en hel del.

Jobb såklart.
Mys med Sara
Mys mied LISA
På onsdag en liten spännande eftermiddag.
Men framför allt: PÅ FREDAG FYLLER JAG 20 ÅR! (eller så vill jag gråta, hjälp, nu har jag bara en vecka kvar som tonåring!) Men i alla fall så kommer älskade Mlalin ner hit, å hjärtat, det betyder massor.

Ha en underbar dag allihopa! (särskilt alla ni från grundkursen. Å, jag saknar er! Kunde inte sova i natt och låg länge och funderade och tänkte tillbaks till förra hösten, en av de underbaraste tiderna i mitt liv. Underbara nya vänner, galet bra lärare, tid för tankar och massor av givande lektioner och framför allt SKRATT!
Älvsbyn, jag längtar tillbaka.


Kommentarer
Postat av: anna

ja tänk att det är ett helt år sen nu

2008-08-19 @ 08:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0