Det är MIN dag idag <3


Idag är det dagen. Min 20-års dag! Hitild har det varit en FAB dag, trots att jag fällt några tårar, då jag saknar min mamma, pappa och systrarna extra mycket idag.

Jag vaknade av att Stefan viskande sjöng Jag Må Du Leva i mitt öra, sedan fick jag GOD frukost och kladdkaka med sorbéglass, levande ljus och min favoritmusik. Jag njöt. Dessutom fick jag en timme make-up-kurs + smink från Make Up Store och 2 kilo godis i 20-års present av Sefan. Oj, han är underbar. Det känns för mycket.

Just nu sitte rjag och softar med ett glas vitt i soffan, Stefan, Sara och Malin lagar middag och pysslar om mig till tusen, Å, det är fantastiskt att ha så underbara vänner. Malin har kommit hit från Härnösand för mig skull! Puss.

Desutom blev det dagen till ära paintboll med jobbet, Roligt!

Oj, nu ropar dom, de har lagat middag till mig, (: Sedan tårta och mer vin! + GODIS såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0