Blött.


Jag har landat i soffan. Bland alla mjuka, rosa (såklart!) kuddar med älskade datorn i knät. Senaste nummret av GLAMOR ligger brevid mig och väntar på att bli lusläst ikväll.

Måste bara berätta vad som hände ikväll. Min älskade handy-man Stefan kom hem, snyggast i världen i sina arbetsbyxor. Men härliga pizzaingridienser som han köpt på vägen hem. Så ska vi göra mat tillsammans. Stefan frågar mig om det ska vara 1 och 3/4 vatten till pizzadeg-mixen och ber mig läsa. Ja säger jag, det ska det.
Så han börjar hälla i vatten och jag ska knåda. Plötsligt inser jag att det är lite FÖÖR blött i skålen. Haha, min älskade älskling trodde det skulle vara en liter och 3/4 vatten, inte en deciliter! Ojoj, så TOKIGT det kan bli säger jag bara.
Det fanns inte mycket att göra. Vi fick slänga den väl-vattnade smeten och Stefan kilade ner till pizzerian här nedanför och beställde vanlig pizza. Det var också gott (:


Nä, nu blir det chaite med sojamjölk och läsning innan bums till sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0