Ynklig.


Jag är int på jobbet idag.
Hela min kropp skakar konstigt och jag är yr och matt.
I morse klev jag upp och tvingade migsjälv i dusch och kläder, då jag stod och blåste håret och knappt orkade hålla upp
hårtorken eller stå upp insåg jag att det nog inte är så brA att gå till jobbet..
Nu ligger jag alltså hemma och undrar vad som är fel. Mitt låga blodtryck gissar jag.
Är vaken en sväng, sedan är mina krafter slut och jag somnar.
FY, jag ill bli frisk NU!

Ikväll har jag sång, jag måste måste måste orka åka på den, det ä ju den bästa timmen i veckan då jag träffar underbara Josefine!
Nu ska jag vila i min rosa mystjöja och mina rosa tofflor med pärlbroerier som jag fått av töötaste Mlalin i julklpp. (miss you Mlalin).

Kraaam hela dan!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Usch jag vet hur det känns! Har varit yr o matt hela veckan. Är nog stressen över allt just nu! Hoppas du blir bättre snart, puss

2008-04-25 @ 15:43:12
Postat av: Pokie

Saknar dig med gumman!

2008-04-29 @ 12:26:50
URL: http://pokie.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0