Magdalena.

Magdis har klagat över min dåligt uppdaterade blogg.
Med all rätt!
Sorry.

I miss you bumman, du är LOVELI.

Förra veckan befann jag mig i ett underbart Turkiet med min underbara familj.
En av de absolut bästa veckorna i mitt liv. Tyvärr brände jag mig, för första gången ever, och det med råge...
Men, men, havet, maten, solen, familjen, ALLT var underbart!

Nu är vardagen tillbaks,jobb, träning och sång  och vänner = underbart.  

I morgon kommer Viktor, wiiiiiie! Som jag längtar efter den honom, världens bästa bästa kille!

Nu ska jag kila hem (:

Ha en fab kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Sådär ja, det var då minsann på tiden :)

2008-04-15 @ 18:37:09
Postat av: skolprällen stig

ring 070-3572308 snarast!!!

2008-04-17 @ 15:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0