Goder Morgon

image254

Onsdag: (lite trög uppdatering)
Klänning: HM trend
Strumpbyxor: HM
Halsband: 18års-present från Sara
Skoletter: Wedins Sko

Morgon, morgon!
Fredan och sista dagen på veckan. Ser fram emot helgen mer än vanligt,
Stefan kommer i kväll, + Thomas & Linn.
Ska bli så otroligt roligt, saknar dem så gräsligt mycket.

Shopping, krogen, god matt och underbart sällskap. Och en massa promenader, vi har kört igång en stegräknartävling här på jobbet - och jag SKA vinna.
(dax att köa igång med morgon-rundorna nu) + mina kvällar.

Idag kör jag på svart vippig kjol, indiska, svart topp HM, svart brett skärt Lindex, sjal med kjedjemönster Kappahl och armband i guld. Ska fixa bild senare hoppas jag.
Men nu ska jag jobba!

Kram hela daan!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vad fin du är Nina:)

2008-04-18 @ 19:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0