En stund för mig själv.


Fredag kväll.
Sitter och myser med rabarber/grädd te, lyssnar på Eva Cassidy och kikar i magasin och läser nått kapitel i min bok då och då. Filosoferar, sjunger & mumsar godis. Provar kläder och skor.

Skulle egentligen gått ut ikväll,  men jag hade verkligen ingen lust eller ork.
Så otroligt olikt mig(har det någonsin hänt??),men hemma kväll med mysig egentid känndes bara så mycket mer lockande..

Hela jobbet stack till "Retro" efter arbetsdagens slut, jag tok tunnelbanan hem och slängde på mig mys-settet från Björn Borg.
Och jag ångrar mig inte en seknd.

I morgon bitti ska jag möta upp Stefan för frukost, och innan dess tänker jag försöka ta en långpromenad.
Men nu först ska jag krypa ner i sängen med min bok.

Sov gott älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0