Puss.

Helgen var föressten underbar, fick äntligen träffa mig darling en sväng. Och han är så underbar!
Kan aldrig få nog.. Skjutsade honom till Piteå i söndags morse där han håller på att ta dykar certifikat, kunde inte motstå att stanna en stund för att kika. Och det var tur.
För sötare pojke än S får man leta efter. I full dykarutrustning; våtdräkt, tuber mm var han finaste älsklingen i världen! Så snygg så ingen kan ana.. Hå, ville bara äta upp honom men blicken.
Nu vill S att även jag ska ta ett dykarcertifikat så kan vi åka iväg och dyka tillsammans, och hjälp, det låter ju så underbart så jag allvarlig överväger att göra det. Vad skulle hindra mig?

S, I LOVE YOU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0