In my heart.. I keep it all.


image62

En sådan dag. Började med en härlig runda ute i duggregnet i morse, oh, I love morgon-powerwalks i höstskogen. Luften är så ren och klar, som att jag nästan skulle kunna sticka ut tungan och smaka lite på den.
Sedan en snabb dusch och fling-frukost innan dagens Exposure drog igång.
Helt otroligt. Alla hade vi valt olika tillfällen att betrakta och reflektera omgivningen, känslor och oss själva i den stunden. Det är så maffigt att höra allas exposure, man blir totalt fullmatad av intryck, känslor och tankar, så efter tre & en halv timmes djupa samtal höll hjärnan på att slå en knut på sig själv.

Men det gav mig mer än någonsin, att se världen genom tio personers ögon är obeskrivligt. Det öppnar förståelse och medkännande mer än något.

Nu ärjag så illa tvungen att knyta på mig joggingskorna en gång till idag, även om jag egentligen inte har tid, men hela kroppen skriker efter att få röra på sig, och det vackra vackra höstvädret gör allt det kan för att övertala mig.
Och det har lyckats.
Så nu ska jag kila ut på en runda innan middagen, hawaii-kycklig och pasta.
Ikväll ska tjejerna och jag på en välbehövlig tjej-kväll där vi ska dricka Latte och snacka strunt.
SÅ GRYMT VÄLBEHÖVLIGT efter dagens alla djupa samtal och tankar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0