Älskar.

Ny vecka, ny hjärngymnastik.
Idag har vi fått fakta och föreläsningar hela dagen lång, känns som om min hjärna skrumpnar snart av all info.
Tur jag har tjejerna så vi kan skratta och ventilera alla oseriösa tankar efteråt, jobbigt annars.

Just nu är magen mätt och go efter en härlig taco-middag, ska ut på den dagligt power-walken strax. Sedan blir det lite tjej-fika och skratt innan dokumentären om Victoria Beckham börjar på kanal 4. Ska bli intressant att se, Magdalena ha massa rolig englads-info om henne, så nu ska vi se och analysera. Tjejigt, jag vet!

åh, så jag ÄLSKAR att köra bil! Har bara kört och kört och kört senaste veckan, hunnit med om många långa äventyr. Det första jag gjorde efter att jag tagit körkortet var att åka hem till H-sand och hämta bil, sedan körde jag 55 mil hit upp och här har jag och brudarna kört mitt i kålsvarta natten till Luleå för att gå på krogen, Piteå för att ha lite girls-night-out mm. Och ingen av oss hittar någon stanns. En från Sthlm, en från Blekinge och en från Malmö. Å jag. Men ingen härifrån som hittar, alltså är vi utelämnad åt skyltarnas öde. Mycket kul kan det bli.

I loving it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0