Stockholm, jag är här!

Hihi.
I går natt anlände jag slutligen till min underbara vän Sara & hennes pojkvän Fredrik i stockholm.
Vi blev sittande halva natten med temuggar och samtal, så idag blev det en rejäl sovmorgon.
Skönt!
Jag som varit sjuk och krasslig oroade mig för hur resan skulle bli, men det gick toppen, och man få ju inte glömma att flyg är himla bekvämt!
En trevlig flyv-värd såg hur jag mådde och kom med choklad och kallt vatten för att jag skulle krya till mig lite.
Så vänligt!

Nu har vi just ätit frukost och ska bege oss ut i staden!

Magdan, Tove och Anna, sköt om er och glöm inte skratta :p

image90
sara-sötan

image91
Hennes älskade fredrik

image92

å lilla jag :)

Kommentarer
Postat av: Magdan

Vad mysigt du verkar ha det :-) Men jag saknar min fnittervän:-)

2007-10-09 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0