Plutonsfesten,

i lördags.
Ver helt SJUKT rolig!
Det var jag, Lisa och Magdalen och 33 st pojkar.
Haha, länge sedan jag hade så roligt!
Vi drack öl och dansade hela natten lång, efter att vi avnjutit en vansinnigt god middag på Quality Hotel i Luleå. Regementet hade fixat sin kära pluton eget place där med egna servitriser, öppna brasor och massa öl och pojkar.
Ja, vid tolv fortsatte festen vidare till "Båten" där vi dansade hela natten lång.
Så underbart! Because I just love to dance!
Tyvärr dog kamerans batterier på en gång, så jag lyckades bara fota vid mitt bord och få med ett annat... Osis.. Men men. Kunde varit värre!

A, det var helt klart en lyckad kväll/natt!

Dagen efter blev kanske liite segare.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0