Nu: HemResa.

image139
Har packat för fullt i natt , och om två timmar bär det av hemmåt!
Äntligen äntligen får jag träffa min älskade mamma och pappa och mina tre UNDERBARA systrar!
Har saknat dem så gränslöst dessa månader...  Och nu är det nära bristningsgränsen.
Men ikväll är längtan över, härligt.

Ska också träffa Stefan söt-söta syskon-döttrar och mysa med alla vänner därhemma.
Ska bli en underbar vecka!

Nu ska jag inta en liten lunch och inhandla några magasin och lite karameller att ha på hemvägen.
Ipoden är nyladdad med massa magisk musik.
Allt är uppladdat för några härliga timmar för mig själv.

Ha en underbar fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Egoina

söt väska du ;)

2007-10-26 @ 16:27:18
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0