Fredag.

Oj. Dagarna har bara flygit fram och jag har inte haft nån tid eller ork att blogga.. Så mycket som hänt. Var så fantastiskt roligt att få komma hem till M&P & systrarna och tiden gick såklart alldrels för fort!
Sedan kom jag tillbaks hit upp, stiger ut och möter 12 minusgrader. Chock!

Men det vara bara packa om väskorna för sedan skulle vi åka tillbaks neråt mot Skellefteå och två total-späckade dagar med föreläsningar och semenarium. Hotellvistelse och underbar mat. Nice!
Två föreläsningar om barn till missbrukande föräldrar och hur man hanterar barn som kommer snett har bitit sig fast i mig.. Jag tänker på en liten pojke som hittade sin far i knark-sykos, berättelsen skar så djupt i mig.
Tårar å smärta..

Men nu är det fredag, jag är tillbaks och i kväll kommer loveli och vi ska laga middag och bara gosa. Inte träffats på två veckor nu.. Tiden går så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0