Studentveckan Startar!

Vilken underbar morgon! Sol, sol och ännu mera sol dränker mitt kök då jag äter min frukost-smörgås och dricker mitt svarta goda kaffe. Den här måndagen innebär inte bara måndag, nej, den innebär min sista skolvecka någonsin, det är STUDENTVECKANS start. Jo, det pirrar i min mage av förväntan och rädsla. Veckan startar med "Sjöslaget", alla avgående klasser tävlan i kanalen med varsin egentillverkad båt, och jag tror verkligen på våran.

ES3 - shalalalala!

Helgen som var blev en riktig superhelg. Länge sedan jag var med om en så otroligt lyckade helg. Fredagen innebar utspark för oss ES-treor av de "små" tvåorna och en massa karuseller med Mlalin senare under natten, lördagen var cruising i sollefteå, Goood so nice! Har lovar både mig själv, mamma och Stefan att köpa en rosa cadillac nu, i promise. Vilken bruud jag ska bli. Hahha. Halva söndagen sovs bort eftersom vi inte kom hem förrän 03.30 söndag morgon, men efter det bar det av mot sundsvall för lite bilkörning och en tur in på IKEA. Lite nya möbler och matta  inhandlades och jag är faktiskt ovanligt nöjd med resultatet.

Nä, inte tid att sitta vid datorn mer nu, jag har en läcker sjö-slaget outfit att fixa. Tih.


                         image1

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0