Regn, regn & lite mera regn.

.."Och regnet det bara öser ner, jag blir våt om både skor och strumpor.."

stämmer precis på pricken om dagens väder, en sång som min kära mamma alltid sjöng med mig då jag var lite yngre. Söt.

En ledig dag från jobbet idag som jag spenderat hemma med mamma och pappa, så skönt att komma hem! Längtar verkligen efter dom då vi inte hinner träffas så mycket då jag jobbar massor.  Mammi och jag var en stund på stan, jag hade fått i uppdrag att köpa en slips till stefan, så fick jag fina tröjor och diadem av min givmilda mor. Tack snälla.

Ikväll blir det i alla fall till att åka till Härnösand, pussa på loveli som faktiskt kommit hem. Wie.  Nu ska jag leta efter en klänning som spårlöst försvunnit, jag saknar den med en stor kofta till.. det var mys. Kanske någon  syster som smyglånat, dax att leka lite detektiv.

Ciao!

image4

Älsk i Bulgarien förra året.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0