Onsdag.


Slutade jobba klockan två i dag. Känns otroligt skönt. Härligt att två timmars kortare arbetsdag kan göra så mycket. 
Om någon timme ska jag och Thomas åka mot Sollefteå för att repa med Sara. Massa låtar att repa på. Ska bli roligt. Men innan dess tänker jag försöka klämma in en liten powernap och lite middag. 
Måste åka förbi hos mamma och pappa för att hämta passet också. Det kommer behövas till veckan och jag hinner nog inte hem något mer.
Är i älsklings lägenhet nu och hoppas på att han slutar jobba snart. Så jag hinner träffa honom lite idag iallafall.  

Satt och funderade lite idag. Det är verkligen dax att börja plandera inför flytter till Älvsbyn i höst nu. Och hög tid att fundera ut vilka saker som får följa med och vilka som får stanna kvar hemma.
Efter som det bara är 16 veckor i ett studentrum är det inte mycket som behövs, ok, inte mycket som rymms heller.. Haha. Det får väll bli lätt: Alla mina kläder och en massa rosa saker (typ allt jag har, måste rensa).

Nä fy på mig, jag har en viktigare sak att fundera över, packningen till helgen. En vecka. Måste börja tvätta och planera lite. Den här gången ska jag försöka att inte ta med mig tre gånger så mycket som jag hinner använda.. Försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0