Gatufest.

Jag vet, jag vet. Förlåt. Om man ska ha en blogg måste man skriva i den. Tyvärr går det väll lite si och å med det jusr för mig. Ska bättra mig.

Just nu ligger jag i alla fall på hotellrummet i Sundsvall och smälter en stor, underbr hotellfrukost bestående av svart kaffe, olika marmelader, bröd, ägg, juice och färska frukter samtidigt som jag läser Dagens Nyheter och planerar en till dag på Sundsvalls Gatufest.
Gårdagen var blöt och kall, det spöregnade och jag hade aningens för tunna kläder. Vita jeans, Svart och vit-rutig halterneckblus och svarta ballerinor. Hade dock vett att slänga med en svart cardigan och pataply då vi åkte in, något som kom väl till anvndning hela långa kvällen.

Men nu har jag tagit nya tag, ska ta en sväng och shoppa en tjock tröja snart så kanske kvällen är räddad. Fast , kan den bli annat än bra? Jag ser fram emot Marit Bergman, Timbuktu, Bo Kaspers Orkester, Björn Rosenström mm. Och innan dess ska vi fira Viktor som fyller 20 år idag. Grattis Vännen! Jag trotsar vädret och har roligt ändå.

Det känns faktiskt skönt med en hel helg utan jobb, bara njuta av kärlek, vänner och musik. Me likes.

Ciao!

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0