Våga välja.

En sådan dag av lathet.. Inte gjort ett skvatt i princip. Läst, druckit te, pratat med syrrorna i några timmar och adressändrat Elle- prenumerationerna. Men, men. Vädret är ju inget vidare, så det är ju skönt med en totalt måste-befriad dag. Ovanligt. På sätt och vis blir jag panikslagen av att inte ta vara på tiden, ungefär som då jag sover för länge på morgonen.. Och inser att halva dagen gått och jag inte gjort någonting.

Nu ska jag i alla fall ta en dusch och byta om från mysiga S fotbolls- mys-dress till något med representativt och ta en sväng till staden.  Fika med syster är ju aldrig fel.
Måste ladda idag, i morgon ska vi åka och hämta flyttlasset med kläder och inredning i härnösand. Uscha, kommer ta tid att packa i ordning och bestämma vilka kläder som får följa och vilka som får bli kvar.. Önskar allt kunde följa med, men så mycket plats får man inte.. En garderob och en byrå är allt som kommer stå till min förfogan.. Ska jag ta med eget skoställ? :p

Sådant blir livet i studentrum, trångt och anpassat, men shit; jag längtar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0