sjunga & flytt.


söndag.
Uppe tidigt för att packa ihop det sista, betala några räkningar och slå in sis födelsedagspresent. Dessutom kräver dagen en rejäl uppsjungning då jag klockan elva ska sjunga på ett barndop, en av mina personliga favorit-uppdrag. så himla fint och stämningsfyllt. Borde egentligen tackat nej, men det är ju så svårt då jag bara älskar att sjunga över allt annat. Fick dessutom nyss lönebesked om inbetalning från en av spelningarna i Juli, och det taggar ju också. Tyvärr så är ju pengar aldrig fel...
Men stressigt kommer det bli, då jag få åka raka vägen från dopet då jag sjungit klart upp till Älvsbyn.
Just det, flyttlasset bär av idag. Kiih, läskigt och underbart på samma gång.

Kommer sakna alla mina UNDERBARA vänner  Härnösand så vansinnigt. Ja, tack och lov kan jag ju åka hem då och då, men det blir ju aldrig som nu, då Viktor vips bara tittar in osv.

Hade iafl en underbar födelsedags/flytt-fest i fredags, och dom minnena kommer jag kunna leva länge på...
Ska försöka lägga upp lite bilder, så fort jag får tillgång till dator efter flytten.

Nä. Jag både vill och inte vill resa mig för att packa ihop och börja bli klara att åka.. Någonting skär som knivar i mig, någonting annat skrattar och tjoar av glädje. Frågan är bara vilken känsla som är mest påtaglig..


Malin; Glöm mig aldrig! You know I love you, då är töötast & bäst. Alltid!
Mlalin + Nattit = Loligt.

Kommentarer
Postat av: Pokie

HUr skulle jag kunna glömma en så underbar person!
Det finns inte en chans, dessutom träffs vi ju många många fler ggr gumman! Tvivla inte!
<222 Mlalin

2007-08-26 @ 21:05:28
URL: http://pokie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0